Sprężyna do bramy, typ Hormann R706 - Zamiennik (nr kat. 3051914)

22A01-HR-3051914
Dostępność:
Produkt dostępny w naszym magazynie. Natychmiastowa realizacja zamówienia. Produkt dostępny w naszym magazynie. Natychmiastowa realizacja zamówienia.
  • Zastosowanie: Bramy garażowe Hormann
  • szt.
    Cena netto: 279,00 PLN / szt. 343,17 PLN / szt.

    Sprężyna skrętna typ Hormann R706 Zamiennik (nr kat. 3051914) do bramy segmentowej Hormann

    Parametry sprężyn tj. długość, średnica drutu, średnica wewnętrzna sprężyny, typ zakończenia są odpowiednio dopasowane do oryginalenej sprężyny. Sprężyna posiada znacznik obrotów, przydatny przy montażu. Zamiennik wykonany jest zgodnie z zasadą 1:1. Jeśli zamienicie Państwo oryginalną sprężynę na zamiennik o identycznych parametrach żywotność sprężyny nie ulegnie zmianie i zostanie zachowana zgodnie z normą podaną przez producenta bramy.


    !!! UWAGA !!!

     

    Oferowane przez nas zamienniki sprężyn Hormann są wykonane z drutu, który poddawany jest specjalistycznej obróbce zwanej procesem kulowania. Proces ten polega na  bombardowaniu  drutu sprężynowego kulistymi drobinami o dużej energii kinetycznej. Rezultatem jest naprężenie ściskające na powierzchni i tuż pod nią, co opóźnia powstawanie pęknięć w czasie pracy i przez to zwiększa wytrzymałość zmęczeniową sprężyny. Sprężyna wykonana z takiego drutu jest znacznie bardziej odporna na korozję i powstawanie mikropęknięć. Ponadto proces kulowania zapewnia wzrost trwałości sprężyny średnio o 70% (wartość zależna od parametrów sprężyny). Proces kulowania stosowany jest głównie przemyśle motoryzacyjnym i lotniczym.

     

    Sprężyny kulowane są obecnie najtrwalszymi stosowanymi w bramach segmentowych sprężynami skrętnymi.

     

    Firma Hormann stosuje sprężyny kulowane w bramach przemysłowych (przeznaczonych do intensywnej pracy).

     

    Bramy rezydencjonalne (garażowe) wyposażone są standardowo w sprężyny ocynkowane, uznawane za najmniej trwałe z obecnie stosowanych sprężyn w bramach segmentowych  (ich trwałość jest znacznie niższa ze względu na pogorszenie parametrów drutu, do którego dochodzi podczas procesu cynkowania ogniowego).