RABATY !!!

Jak uzyskać status Partnera Biznesowego

 

Status Partnera Biznesowego mogą uzyskać osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz podmioty gospodarcze, których działalność ściśle związana jest z montażem oraz serwisem urządzeń z zakresu systemów przeładunkowych, techniki bramowej oraz automatyki.

 

  1. Zarejestruj konto klienckie w sklepie internetowym, korzystając z formularza rejestracji. Link do rejestracji konta https://www.perfekt.sklep.pl/user/createAccount. Formularz rejestracyjny wymaga wykonania następujących czynności:
    • podanie adresu e-mail, który stanowi login do konta klienckiego
    • podanie hasła do konta klienckiego
    • akceptacja regulaminu i polityki prywatności
    • przepisanie cyfr z obrazka
    • na podany przez Ciebie adres e-mail wysłana zostanie wiadomość  z prośbą o potwierdzenie rejestracji konta, potwierdź rejestrację swojego konta klikając w link „Potwierdź rejestrację”
    • zostaniesz przekierowany na stronę sklepu w celu podania dalszych danych Twojej firmy
    • uzupełnij wymagane dane płatnika w formularzu: nazwa firmy; numer NIP; ulica nr domu / nr lokalu; kod pocztowy; miasto; telefon kontaktowy
    • zaznacz pole „Inne dane wysyłkowe” jeśli dostawy będą realizowane pod inny adres i uzupełnij wymagane dane wysyłkowe w formularzu:  nazwa firmy; numer NIP; ulica nr domu / nr lokalu; kod pocztowy; miasto; telefon kontaktowy
  2. Rejestracja konta klienckiego nie jest jednoznaczna z uzyskaniem statusu Partner Biznesowego. Status Partnera Biznesowego przyznawany jest na prośbę klienta.
  3. Klient zobowiązany jest do zwrócenia się z prośbą o weryfikację firmy do administratora sklepu w formie e-mailowej  na adres info@perfekt.sklep.pl lub telefonicznej pod numerem 22 730 53 56.
  4. Decyzja o uzyskaniu przez daną firmę statusu Partnera Biznesowego należy tylko i wyłącznie do administratora sklepu.
  5. Administrator sklepu potwierdza pozytywną weryfikację firmy wysyłając odrębną wiadomość e-mail z informacją o przypisaniu do konta klienckiego statusu Partnera Biznesowego.
  6. Pozytywna weryfikacji firmy umożliwia dostęp do cen hurtowych po zalogowaniu na konto klienckie. Do konta klienckiego przypisana zostaje zakładka „Rabaty”, w której znajduje się szczegółowy wykaz produktów objętych polityką rabatową. Prezentowane ceny są cenami ostatecznymi z uwzględnieniem rabatu dla Partnerów Biznesowych.
  7. Administrator sklepu zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania statusu Partnera Biznesowego, jak również odebrania tego statusu w przyszłości. Decyzja o odebraniu klientowi statusu Partnera Biznesowego należy tylko i wyłącznie do administratora sklepu i nie wymaga uzasadnienia.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem handlowym.

Obsługa firm i instytucji

+48 22 730 53 56 wew. 2